piątek, 4 października 2013

Jubileusz!

Każdy obchodzi w pewnym okresie swojego czasu jubileusz. Ja obchodzę go dziś, właściwie tak postanowiłem ze względów takowych zacząłem pastwić się nad wyszukiwarką Google. Zapraszam do zapoznania się z materiałem, ale teraz nieco historii przygoda z Google to wspaniała sprawa, można jeszcze jak dawniej wpisywać słowa, właściwie to najlepsza metoda, lecz można użyć głosu. To nowinka. Można też klikać na ekranie myszką, tudzież touchpadem. Czego nie zademonstrowałem. Wszystko jest możliwe więc zajmę się tym przy najbliższej okazji. Aby zabarwić nieco internetową nudę, można pogadać już nie tylko na skype w rozmowach na skype. Niektórych rozmowy na skype rozbawiają, niektórych łączą. Aby się z kimś połączyć zapominamy czasem o tym komunikatorze. Mniejsza o niego ważnym aczkolwiek nie najważniejszym jest tutorial. Postanowiłem go zrobić na full screen, ze względu, że obchodzę dzisiaj ten jubileusz. Jubileusz przez duże J. Normalnie tego nie robię, ale odchył może się każdemu zdarzyć. Dla tego i wielu więcej ciekawszych względów, zwłaszcza merytorycznych zapraszam do tego oraz innych tutoriali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz